OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO NA REALIZACJĘ ZADANIA PN. „REWITALIZACJA DACHU ZABYTKOWEJ CERKWI PW. ŚW. MIKOŁAJA W ZABŁOCIU” W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
18 lipca 2024

 

Na podstawie § 8 ust. 6  Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków  ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022  z dnia 23 listopada 2022 r., Gmina Kodeń zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn. „Rewitalizacja dachu zabytkowej cerkwi pw. św. Mikołaja w Zabłociu - remont kopuły nawy głównej”.

Prowadzącym postępowanie zakupowe mającym na celu wyłonienie wykonawcy zadania jest Parafia Prawosławna pw. św. Mikołaja w Zabłociu, Zabłocie 93, 21-509 Kodeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zamówienia zawarte są w Zapytaniu Ofertowym dostępnym pod adresem: http://www.lublin.cerkiew.pl/aktual.php?id_n=1860&id=139

Termin realizacji: 31.12.2024 r.

Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2024 r. o godz. 15:00.

Sposób składania ofert:

-  elektronicznie, na adres e-mail: prosforka@wp.pl, lub

-  pisemnie (osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe) na adres: Parafia Prawosławna pw. św. Mikołaja w Zabłociu, Zabłocie 93, 21-509 Kodeń.

 

Jerzy Troć

Wójt Gminy Kodeń

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2024-07-18
Data publikacji:2024-07-18
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Łukasz Sacharczuk
Liczba odwiedzin:401