czwartek, 13 marca 2025
1 Maja 20, 21-509 Kodeń

Sekretarz Gminy Kodeń – Mariusz Zańko

tel. (083) 375-41-55 (wew. 14)
fax. (083) 375–43–47
e-mail: [email protected]

 
Do zadań Sekretarza Urzędu należy:

  • prowadzenie spraw związanych z organizacją Urzędu oraz z powoływaniem i organizacją jednostek podporządkowanych radzie gminy;
  • upowszechnianie i wdrażanie nowoczesnych metod organizacji pracy w Urzędzie;
  • prowadzenie prac związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  • sporządzanie projektu struktury organizacyjnej Urzędu oraz sieci organizacyjnej jednostek gminy;
  • opracowywanie projektów statutu i regulaminu organów gminy i ich jednostek;
  • sporządzanie projektów przepisów gminnych, prowadzenie ich zbioru oraz zbioru przepisów ogólnie obowiązujących;
  • opracowywanie projektów uchwał rady, zarządzeń i postanowień Wójta;
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek podległych Urzędowi Gminy;
  • sporządzanie projektów zakresu czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu;
  • analizowanie i opiniowanie projektów przejmowania przez gminę zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej, opracowywanie wystąpień w tej sprawie;
  • koordynowanie prac związanych z udziałem gminy w związkach i porozumieniach międzygminnych;
  • załatwianie spraw pieczęci Urzędu Gminy i pracowników (ustalanie treści, zamawianie, wydawanie, zwrot, ewidencja);
  • prowadzenie spraw związanych ze skargami (ewidencja, rozdział, dopilnowanie załatwienia);
  • informowanie Wójta o konieczności dokonywania zmian personalnych wśród pracowników;
  • nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych;
  • przedstawianie Wójtowi propozycji do powierzania określonych czynności pracownikom, a w szczególności tych których w dniu
  • opracowywania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczność wykonania nastąpi w czasie przyszłym;
  • prowadzenie rejestru umów i zleceń;
  • wykonywanie innych spraw i zadań zleconych przez Wójta.