Dodatek węglowy
Informujemy, iż od dnia 18.08.2022r. są przyjmowane wnioski na dodatek węglowy. Wnioski przyjmowane będą we wtorki i piątki w Kasie Urzędu Gminy Kodeń w godz. 8:00 – 15:00.
Prosimy o przygotowanie nr PESEL wnioskodawcy oraz współmieszkańców oraz numer konta bankowego, na który ma zostać przekazany dodatek węglowy.
Co jest konieczne, by wypełnić wniosek o dodatek węglowy?
- Formularz jest prosty. Na początku wpisujemy informację do kogo kierujemy wniosek. Wnioski o dodatek węglowy będą rozpatrywały gminy, więc trzeba podać, czy będzie to wójt, burmistrz lub prezydent miasta, w którym mieszkamy.
- Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
- Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
- Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
- Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
- Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł
Pliki do pobrania
Wniosek o dodatek weglowy.pdf (216.73 KB)
Wniosek o dodatek weglowy.doc (114.50 KB)
Jak wypełnić wniosek (230.93 KB)
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.pdf (149.34 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-08-19 |
Data publikacji: | 2022-08-19 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Łukasz Sacharczuk |
Liczba odwiedzin: | 1249 |