sobota, 15 marca 2025
1 Maja 20, 21-509 Kodeń

OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO NA REALIZACJĘ ZADANIA PN. „REWITALIZACJA DACHU ZABYTKOWEJ CERKWI PW. ŚW. MIKOŁAJA W ZABŁOCIU” W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW

Na podstawie § 8 ust. 6  Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków  ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022  z dnia 23 listopada 2022 r., Gmina Kodeń zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn. „Rewitalizacja dachu zabytkowej cerkwi pw. św. Mikołaja w Zabłociu – remont kopuły nawy głównej”.

Prowadzącym postępowanie zakupowe mającym na celu wyłonienie wykonawcy zadania jest Parafia Prawosławna pw. św. Mikołaja w Zabłociu, Zabłocie 93, 21-509 Kodeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zamówienia zawarte są w Zapytaniu Ofertowym dostępnym pod adresem: http://www.lublin.cerkiew.pl/aktual.php?id_n=1860&id=139

Termin realizacji: 31.12.2024 r.

Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2024 r. o godz. 15:00.

Sposób składania ofert:

–  elektronicznie, na adres e-mail: [email protected], lub

–  pisemnie (osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe) na adres: Parafia Prawosławna pw. św. Mikołaja w Zabłociu, Zabłocie 93, 21-509 Kodeń.

Jerzy Troć

Wójt Gminy Kodeń

Wydrukuj Pobierz PDF

Data opublikowania: 18:43, 18 lipca 2024

Kategorie: Aktualności