URZĄD GMINY KODEŃ
OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO NA REALIZACJĘ ZADANIA PN. „REWITALIZACJA DACHU ZABYTKOWEJ CERKWI PW. ŚW. MIKOŁAJA W ZABŁOCIU” W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW
Na podstawie § 8 ust. 6 Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r., Gmina Kodeń zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn. „Rewitalizacja dachu zabytkowej cerkwi pw. św. Mikołaja w Zabłociu - remont kopuły nawy głównej”.
Prowadzącym postępowanie zakupowe mającym na celu wyłonienie wykonawcy zadania jest Parafia Prawosławna pw. św. Mikołaja w Zabłociu, Zabłocie 93, 21-509 Kodeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zamówienia zawarte są w Zapytaniu Ofertowym dostępnym pod adresem: http://www.lublin.cerkiew.pl/aktual.php?id_n=1860&id=139
Termin realizacji: 31.12.2024 r.
Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2024 r. o godz. 15:00.
Sposób składania ofert:
- elektronicznie, na adres e-mail: prosforka@wp.pl, lub
- pisemnie (osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe) na adres: Parafia Prawosławna pw. św. Mikołaja w Zabłociu, Zabłocie 93, 21-509 Kodeń.
Jerzy Troć
Wójt Gminy Kodeń
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-07-18 |
Data publikacji: | 2024-07-18 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Łukasz Sacharczuk |
Liczba odwiedzin: | 602 |